Pare Coll, 3 - 17005 Girona

972 233 142

Setmana del Nadal Solidari

Setmana del Nadal Solidari

Un any més, ens preparem per celebrar la Setmana del Nadal Solidari del 9 al 13 de desembre. Aquesta iniciativa, inspirada en el carisma i els valors de les nostres escoles FEDAC, posa en relleu la importància de la solidaritat com a principi fonamental, especialment durant el Nadal, una època per compartir i ajudar a aquells que més ho necessiten.

Un any més, l’alumnat de S2 organitzem una recollida d’aliments per al Banc d’Aliments amb l’objectiu de donar suport a les famílies que afronten dificultats. La participació està oberta a totes les famílies, alumnes i educadors de l’escola, perquè entre tots puguem aportar el nostre granet de sorra i fer que aquest Nadal sigui especial per a tothom.

Què recollim i quan?

Cada dia de la setmana estarà dedicat a un tipus d’aliments:

  • Dilluns 9: Llet, sucs de fruita i aigua.
  • Dimarts 10: Farina, arròs i pasta.
  • Dimecres 11: Cereals, galetes i oli.
  • Dijous 12: Llegums cuits i conserves.
  • Divendres 13: Dia del despistat! Podeu portar qualsevol producte dels que hem demanat els dies anteriors.

Amb aquesta iniciativa, volem que tothom pugui sentir l’alegria i la il·lusió pròpia d’aquestes festes. La Setmana del Nadal Solidari és una mostra del compromís de la nostra comunitat educativa per treballar plegats per un món més just i solidari.

La Setmana del Nadal Solidari no només és una oportunitat per ajudar, sinó també per educar els nostres infants i joves en els valors de l’empatia i el compromís social. Cada aliment recollit és un gest d’amor que es transforma en esperança per a moltes famílies. Gràcies per sumar-vos a aquesta iniciativa solidària!

Animeu-vos a participar! Junts, podem fer d’aquest Nadal una època plena de somriures i esperança per a tothom.

Podeu llegir més notícies en el següent enllaç: https://santnarcis.fedac.cat/noticies  i no oblideu seguir-nos a @fedacsantnarcis i X.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website