El passat 7 de maig, l’Escola FEDAC Sant Narcís de Girona va dur a terme una jornada de neteja de l'entorn al Parc del Migdia, adherint-se formalment al programa europeu Let’s Clean Up Europe. Aquesta iniciativa s'ha emmarcat en el lema transversal del centre d'aquest curs, “Implica't en el món”, amb l'objectiu de promoure el civisme, la sostenibilitat i la preservació dels espais públics de la ciutat.
La convocatòria, que va tenir lloc durant l'horari de tarda, va registrar una notable afluència de participants. Més enllà de la implicació de la totalitat de l'alumnat i del cos docent, destaca la col·laboració activa de nombroses famílies que es van sumar a l'activitat com a personal voluntari, garantint el correcte desenvolupament de la recollida amb l'ús del material de seguretat pertinent.
Es van aconseguir recollir i classificar prop de 30 kg de deixalles de les zones verdes de l'emplaçament.
L'Ajuntament de Girona va donar suport a l'acció mitjançant la instal·lació i recollida dels contenidors logístics necessaris a l'accés del parc.
L'Equip d'Escola Verda del centre ha valorat de manera molt satisfactòria el desenvolupament de l'activitat, subratllant la importància d'aquestes accions comunitàries per consolidar els valors de respecte pel medi ambient i la conscienciació ciutadana entre les futures generacions.
Podeu llegir més notícies en el següent enllaç: https://santnarcis.fedac.cat/noticies i no oblideu seguir-nos a @fedacsantnarcis i X.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola